28 Temmuz 2016 Perşembe

Beautiful Gong Shim (2016) Dizi Yorumu




    Herkese yeniden merhabalar :) Sonunda bitirdim dizimi ama bittiği için de bir hayli üzgünüm :( Bu dizi hakkında aslında söyleyecek çok şeyim var yani nasıl desem; nasıl beğendim belli değil :D Bütün karakterler harikaydı,içime sine sine izledim.Saç baş yoldurmak yerine tebessüme sebebiyet veren ikinci adam varsa o diziyi beğenmemek ne mümkün.E tabi esas oğlanla esas kız da bu kadar tatlıyken beğemekten başka şansı da kalmıyor insanın :) Öncelikle esas oğlandan başlayalım.Böyle şirin böyle sevimli karakter görmedim ben.Tabi dizinin sonlarına doğru konu gereği ciddileştiği bölümler olmadı değil ama ben onun şapşik halini sevdim. Diziye başlarken oyuncular da hiç tanıdık değil hadi bakalım demiştim sonradan farkettim ki esas oğlanımız The Girl Who Can See Smells'deki psikopat katilin ta kendisiymiş ve tabiki ben şok!! Arasında uçurumlar kadar fark olan bu iki karakteri sen nasıl böyle güzel oynadın be adam.Ama kendisini böyle şirin rollere daha çok yakıştırdım.Ahn Dan Tae rolü cuk oturmuş,çok sevdim,çok beğendim.Vee gelelim esas kızımız Gong Shim'e.Karakterin yansıttığı masumiyet benim çok hoşuma gitti.erçi peruklu halini bir ufaktan itici buldum ama olsun sevimliliğiyle kapattı onu da. İkinci kadın ve erkek oyuncuları da ilk defa izledim ama onları da çok beğendim gerçi Gong Shim'in ablası olan Mi Bazı hareketleriyle beni fıtık etmedi değil lakin eticeye baktığımızda tatlış çiftimize farketmeden de olsa faydası dokundu.



     Şimdi de biraz konuya değinelim.Gong Shim kendine hiç ama hiç güveni olmayan,hayatı boyunca ablası Gong Mi'nin gölgesinde kalmış bir kızdır.İnsanların onu sebebi olmaksızın sevebileceklerine asla inanmaz,çirkin beceriksiz ve işe yaramaz olduğunu düşünür.Diğer taraftan Ahn Dan Tae bi tesadüf sonucu Gong Shim'le tanışmış ve onun çatı katına kiracı olarak yerleşmiş gamsız dertsiz bir adamın tekidir. Gong Shim'e göre fazlaca serseri ve pis olan bu adam aslında ihtiyacı olanlara uygun fiyatlarla yardımcı olan bir avukattır ve teyzesiyle birlite çalıştığı küçük bir bürosu vardır bundan dolayı da pek parası olduğu söylenemez ama bu Dan Tae nin umrunda değildir.İkinci adam Suk Joon Soo ise varlıklı bir ailenin torunudur lakin babası gayrimeşru olduğu için dedesinin esas eşi olan başkandan hiç bir zaman sevgi görememiştir.Çünkü başkanın 26 yıl öce ortadan kaybolmuş Joon Pyo isimli bir torunu vardır ve herkes onun öldüğüne inanırken büyükannesi asla onu aramaktan vazgeçmez.Yine bir hayli tesadüf sonucu büyükannenin Joon Pyo'yu bulması için Ahn Dan Tae 'den yardım istemesi sonucu 26 yıllık gizem perdesi açılmaya başlayacaktır.


  Çok ama çok beğendiğim bu diziyi muhakkak izlemenizi tavsiye ediyorum, İyi seyırler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder