27 Temmuz 2016 Çarşamba

Delightful Girl (2005) Dizi Yorumu



    Herkese yeniden merhabalar:)
     Aslında bu yazım için Beautiful Gong-Shim dizisini yorumlamaktı niyetim ama diziyi bitiremedim bitirene kadar da beklemek istemediğim için araya uüç beş bir şey sıkıştırmaktan zarar gelmez dediimmmm :)))   Ve evet bu dizi ilk dizim olan Goong'dan sonra izlediğim diziydi.Açıkçası ben eski dizileri pek izleyemiyorum neden bilmiyorum ama yapım yılı 2010 ve öncesiyse bir önyargım oluyor.Delightful Girl şu an karşıma çıkmış olsaydı muhtemelen izlemezdim o yuzden çok önceden izlemiş olduğum için şanslı sayıyorum kendimi. Çok sıcak bir gençlik dizisi olur kendileri.Ayrıca bir zamanlar Jae Hee'ye de platonik taıldığığımı itiraf etmeliyim.A Witch in Love'ın da bunda etkisi büyüktür. Neyse biz dizimize gelelim.Hikayemiz bir yanlış anlaşılma sonucu evlendirilen iki lise öğrencisiyle ilgili.Kızımız zeki ve hanım hanımcık, e tabi oğlumuzun serseri olması bu durumda allahın emri. :D  Bakalım bu ikilinin yollarının kesişmesi onlara neler getirecek.. Çok ama çok tatlış bir diziydi hele ilk karşılaştıkları sahne hala aklımda..İzleyin,izlettirin :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder