21 Temmuz 2016 Perşembe

Hello Monster Dizi Yorumu



Herkese yeniden merhabalar :) Taze bitirdiğim bir diziyle karşınızdayım.Başrol oyuncularımız Seo In-Guk ve Jang Na Ra.Bu ikiliden sadece Jang Na Ra'ya aşinayım ve kendisini çok da severim ama garip br önyargıyla bu diziyi izlemeyi uzun zamandır erteliyordum. Öncelikle dizi fazlasıyla sürükleyici.Bana göre başroller arasnda duygusal sahneler çok eksik kalmış ama ona rağmen ilgiyle izledim çünkü hikayesi gerçekten sizi içine çekiyor.Burdan sonrası azıcık spoiler içerebilir ama söz azıcık :)



Lee Hyun'un(Seo In-Guk) mesleğini tam olarak anlayamamış olsam da suçlularla ilgili bir şeyler araştırdığını çözebildim evet bunu başardığım için çok yetenekliyim :D Neyse ara ara geçmişe dönen sahnelerle Lee Hyun'un hikayesini öğreniyoruz.Yıllar önce ölüdürlen bir babası ve kaçırılan bir kardeşi var.Lee Hyun kardeşinin öldüğüne nerdeyse emin ama kim bilir belki de ölmemiştir ve sandığından daha yakınındanır.Bir de Lee hyun'un aramaktan asla vazgeçmediği babasının katili var tabii. Bu yolda da Lee hyun'un yolu Polis memuru olan Cha Ji-An ile kesişecek aslına bakarsanız tam olarak böyle diyebilir miyiz bilmiyoum çünkü Cha Ji-An için Lee Hyun aslında bir hayli tanıdık çünkü Lee Hyun'un hatırlamadığı ortak bir geçmişleri var.

Hikayedeki diğer karakterlerden avukat Jung Sun-Ho rolüye Park Bo-Gum'u çok beğendim.Ayrıca çocuk oyuncular şahaneydi ve onları izlerken inanılmaz keyif aldım.Daha fazla geçmiş sahneler olsaydı dedim hatta.Onun dışında Lee Hyun'un kibri ve kabalığının altındaki sıcak kalbi çok samimiydi.Ayrıca gerek geçmişe dönük sahnelerde gerek günümüz sahnelerinde kardeşlik duygusunu çok güzel yansıtmış dizi,yani kim Lee Hyun gibi bir hyung'u olsun istemez ki :))

İzlemeyi düşünüyorsanız ve tereddütte kaldıysanız hemen izleyin derim, İyi Seyirler  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder