25 Ağustos 2016 Perşembe

Hey Ghost! Let's Fight( 2016) Dizi Yorumu

   


   Herkese yeniden merhaba :)
Henüz finalini görmediğim bir diziyle karşınızdayım ama yazısını yazmak için de finali beleyemedim açıkçası çünkü notumu çoktan verdim; on numara beş yıldız bir dizi olmuş.


   Başrollerinde School:Who are you? dizisinden tanıdığımız Kim So Hyun ve Dream High'dan tanıdığımız Ok Taecyeon var. Ben harika bir ikili olduklarını düşünüyorum.Başta  aralarında 11 yaş olması sebebiyle biraz ön yargılı yaklaşmıştım ama çok yakışmışlar birbirlerine.




    Şimdi, esas kızımız bir hayalet ancak tek bildiği 5 sene önce öldüğü.Nasıl ölmüş ya da ailesi kim , nasıl bir hayat yaşıyordu bunların hiç birini hatırlamıyor. Esas oğlumuz ise para karşılığı hayaletlerle savaşan bir hayalet avcısı.Tesadüfen tanışan bu ikili birbirlerinin çıkarları doğrultusunda birlikte çalışmaya başlıyorlar sonrasındaysa olaylar..olaylar...

     Öncelikle karakterler çok ama çok tatlı,Konu da gayet içe sinecek şekilde işlenmiş.Severek izlediğim ve finalini sabırsızlıkla beklediğim bu diziyi herkese öneririm.
  Dizi 16 bölümlük ve şu an için 13 bölümü altyazlı olarak yayınlandı ancan 14.bölüm korede yanılmıyorsam Salı gecesi verildi,yakında muhtemelen online izleme sitelerine eklenecektir.İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder