21 Temmuz 2016 Perşembe

Descendants of the Sun Dizi Yorumu

 



   Beğenmek ne kelime bayıldğım bir diziye karşınızdayım.İzleyeli bir ay falan oldu zaten 2016 yapımı bir dizi. Benim izlememde etkili faktör Song Joong-ki idi çünkü kendisi çok ama çok sevdiğim bir oyuncu.Sungkyunkwan Scandal'da izlediğimde bayılmıştım.Ardından Nice guy'daki performansıyla beni benden aldı.Bu dizide oynadığını görünce tabikii de sevinçten çıldırdım ve izlemeye başladım :) Kadın başrol Song Hye Kyo'yu ilk kez bu dizide izledim ama ona da bayıldım.Dizide esas oğlan ve esas kıza hayatı zehir eden ikinci erkek ve ikinci kadın olmaması beni nasıl mutlu etti anlatamam.Bunun yerine dört başrol oyuncusuyla inanılmaz samimi iki aşk yansıtmış senaristler çok da iyi yapmışlar.Diğer aşkın kahramanları Kim Ji-Won ve Jin Goo'yu da çok beğendiğimi söylemeliyim.




    Açıkçası ben bir de konusu kahramanlık olan böyle ülkeyi kurtarmaktan falan bahseden dizileri çok sevmişimdir.O nedenle bu dizinin hiçbir sahnesinde sıkılmadım hem de hiç.Tekrar izle deseniz izlerim.Song Joong Ki'ye olan ilgimden mi bu kadar sevdim bilmiyorum ama çok sevdim.Benim için harika bir diziydi.Ayrica sonlara doğru da feci ağlattı.Bir çok duyguyu bana yaşatan bu muhteşem diziyi muhakkak izlemelisiniz diyorum ve gidiyorum.Başka bir yazıda görüşmek üzere :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder