27 Ağustos 2016 Cumartesi

Heart to Heart (2015) Dizi Yorumu



   Herkese merhabalar :) Dizileri izlemeden önce başrol oyuncularının benim için tanıdık yüzler olmasına dikkat ederim hep.Sanki öteki türlü o diziyi beğenmeyecekmişim gibi gelir. Heart to Heart bu yüzden sürekli ertelediğim bir diziydi çünkü iki başrolü de daha önce izlememiştim.Ama büyük bir hata yapmışım çünkü bu dizi 2015 dizilerinden favorilerim arasına girmeyi başardı.
   Daha önceki yazılarımdan da anlamışşınızdır dizileri uzun uzun anlatmayı çok sevmiyorum.Bir diziyi izlemeye ne kadar az şey bilerek başlarsanız o kadar zevk alırsınız çünkü ve bu dizi de öyle bir dizi :)



   Genel olarak psikolojik bir travma üzerine odaklanmış konu.Bir hayli asosyal toplum içine asla çıkamayan ve yüz kızarması problemi olan Cha Hong Do kendisini  iyileştirmesi için yardım istediği ve tedavinin masrafı karşılığında yanında çalışmaya başladığı pskiyatrist Ko Yi Seok 'la ilk defa kendi sınırlarını aşmaya başlayacak.
   İki başrol oyuncusu da çok tatlı,birbirlerine yakışmışlar. Konu olarak olsun,karakter olarak olsun benim çok beğendiğim bir dizi oldu.Romantik komedi olarak başlayan dizi sonlara doğru biraz da dramla harmanlarak mükemmel bir iş çıkarmış. İyi seyirler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder