29 Ağustos 2016 Pazartesi

Doctors (2016) Dizi Yorumu



   Herkese merhabalar :) 2016'nın en çok konuşulan ve beklenilen dizilerinden biriyle karşınızdayım.Diziyi izlemek için bölümlerin tamamlanmasını bekledim ondan ötürü biraz geç kalmış olabilirim ama geç olsun güç olmasın değil mi ;) 
    Dizinin tıbbi bir dizi olması beni biraz korkutmuştu çünkü bu tarz dizileri yani belli bir ortamda geçen belli bir meslek grubuna odaklanan dizileri çok sevmedim hiç bir zaman. Nitekim hastane sahnelerinde önceden tahmin ettiğim gibi çokça sıkıldım ama tabi bu tamamen benim şahsi zevklerimle alakalı bir durum olduğundan siz fazlasıyla zevk de alabilirsiniz.Dizide fazlasıyla hakim olan hastane atmosferini bir kenara bırakacak olurak dizi fena değildi.Çok çok beğenemedim yani bilmiyorum belki de aşk hikayesi içime sinmediğinden. Bir eğitimci adayı olarak bu hikayenin bir öğretmen ve öğrenci arasında başlaması ilerki sahnelerde de beni rahatsız etti.Evet birbirini çok güzel seven bir çift izledim ama alan bilgimden olsa gerek pedagojik olarak yaklaşmaktan kendimi alamıyoum.Tabi kii eleştirdiğim bütün bu kısımlar benim kişisel ilgi alanlarım ve mesleki prensiplerimle alakalı.Şimdi subjektif yorumlarımı bir kenara bırakıp objektif bir yargıda bulunmam  gerekirse evet gerçekten güzel bir diziydi. Benim için en güzel kısmı Namgung Min'in iki bölüm konuk oyuncu olarak katılması oldu.Onun sahneleri hiç bitmesin istedim. İzlerken bu kadar zevk aldığım başka bir oyuncu daha yok sanırım ;)

   Diğer karkterlere bakacak olursak ben onları da sevdim. İkinci kız rolündeki Lee Sung Kyung'u zaten severim. İzlediğim tüm dizilerde bir nevi gıcık kızı canlandırmış olsa da bana hep sempatik geldi nedense. Bu nedenle onu da izlemekten zevk aldım b dizide.
   Neticede genel olarak bir izleyicinin beğenebileceği bir dizi olmuş.Lütfen benim şahsi yargılarıma göre karar vermeyin.İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder