18 Eylül 2016 Pazar

Train to Busan (2016) Film Yorumu




      Herkese yeniden merhabalar:) Bugün bir dizi ile değil de film ile karşınızdayım.Tamam blogumuzun adı dizi rehberi ama dayanamadım ne yapayım.Güney Kore'den öyle kaliteli filmler çıkıyor ki izlemeyen bin pişman. Bunun örneklerini zaten çok gördük hatta bir çoğu bizim sinemamıza da uyarlandı.Kore'nin başarılı olduğu alanın dram olduğunu belirtmeliyim lakin bugün karşınıza bir gerilim filmiyle geldim. En azından başlarken yalnızca gerilim filmi olduğunu zannetmiştim.
 


    Train to Busan...Bir zombi gerilim filmi. Ben zombili şeyleri pek sevmem.Kaldı ki izlemeyi tercih etmem de. Bu filmi Gong Yoo oynadığı için izlemek istedim.Big dizisi dışında hiç bir projesi dikkatimi çekmemişti ama kendisini izlemek de istiyordum.Sonunda imdb puanından etkilenip bu filmi izlemeye karar verdim. Bu arada filmin imdb puanı 7.9. Sizce de çok iyi değil mi?Kesinlikle hak etmiş bu puanı,harika bir yapım olmuş.



     Filmimiz daha çok bir baba kız etrafında ilerliyor.Trenle Buson'a yolculuk yapan bir grup insanın şehri bir virüsün kaplamasıyla trende mahsur kalmaları anlatılıyor.Peki tren güvenli mi?Hayır! İlk sahnelerinden itibaren hareketli bir film ve kesinlikle sıkmıyor bırakın sıkmayı iki saat daha sürse ben izlerdim.Üstelik sadece bir kaçış hikayesi değil bu.Birbirini tanımayan insanların hayatta kalmaya çalışırken aralarında kurdukları bağ,dostluk, sevgi de söz konusu. Hele ki başlangıçta bencil ve sorumsuz görünen bir babanın kızı için ve hatta tanımadığı insanlar içi çırpınışı..Ve filme öyle bir son yapmışlar ki ağlamamak işten değil. Film boyu heyecanla gerilirken sonunda kendinizi ağlarken buluyorsunuz.Ah o son sahne...Mutlaka izleyin, iyi seyirler. Keyifli pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder